Despre noi

Prezentare concept Hippoland

Hippoland AD este o companie bulgara,infiintata in anul 2005,avand ca tinta dezvoltarea unui lant de hypermarket-uri la nivel national,oferind produse pentru nou-nascuti si copii.
Hippoland in prezent totalizeaza un numar de 26 de magazine ,cu o suprafata totala de 25 000 mp.
In august 2015 Hippoland a deschis primul sau magazin din Romania, in Bucuresti, in cartierul Drumul Taberei-Centrul Comercial Auchan, Strada Brasov,Nr. 25. Proiectul din Bucuresti este realizat in parteneriat tip Franciza, cu o investitie de peste 3 milioane lei(aproximativ 700.000 euro). Cu o suprafata de 1400mp, Hippoland este cel mai mare magazin de articole pentru bebelusi si copii din Bucuresti, care ofera intr-un singur loc o mare varietate de produse pentru copii incepand de la nastere si pana la varsta de 10-12 ani.

Misiunea Hippoland este de a oferi parintilor cea mai larga gama de produse ale unor marci renumite,de inalta calitate,precum si consiliere in alegerea lor.
Hippoland este in prezent cel mai mare lant de hypermarket-uri pentru copii din Bulgaria.Fiecare din magazinele Hippoland ofera absolut tot ce este necesar pentru pregatirea venirii pe lume si cresterea copiilor din momentul nasterii lor si pana la varsta de 10-12 ani.
Hypermarket-urile Hippoland ofera mai mult de 20.000 articole din urmatoarele grupe de produse:
• Pentru bebelusi:carucioare,scaune de masa,scaune de masina,patuturi,landouri,biberoane si tetine,o mare varietate de accesorii pentru bebelusi.
• Jucarii de exterior-casute,corturi,leagane,topogane,piscine,etc.
• Haine
• Incaltaminte
• Lenjerie
• Seturi pentru nou-nascuti
• Produse pentru sport:biciclete,masinute electrice,
• Produse pentru plaja gonflabile,
• Cosmetice pentru copii,
• Carti
• Rechizite
In sectorul articolelor pentru bebelusi hipermarket-urile Hippoland sunt aprovizionate de mai mult de 150 de furnizori-producatori si importatori internationali: MACLAREN, CHICCO, BREVI, PHIL&TEDS, HAUCK, ESPRIT, CAM, PRIMI SOGNI, PHILIPS-AVENT, NUBI, CANPOL, TIGEX, NUK, ca si producatori autohtoni din Bulgaria- CHIPOLINO, CANGAROO, LORELLI, BEBINO.
Cand vine vorba de jucarii , HIPPOLAND are ca tinta principala produsele licentiate care ocupa mai mult de 85% din portofoliu,oferind cele mai mari branduri din lume: MATTEL (BARBIE, FISHER PRICE, HOT WHEELS), HASBRO, LEGO, BANDAI, SPIN MASTER, GIOCHI PREZIOSI, WOWWEE, MAISTO, CLEMENTONI, FAMOSA, BAYER, MANLEY, VIVID, POMY, MEGABRANDS, SENARIO, JAKKS PACIFIC, IMC, MECCANO, SIMBA-DICKIE-SMOBY GROUP, DOLU PLASTIC, KIDDIELAND si multe altele.
O prioritate in selectia gamelor de produse oferite este controlul calitatii si concordanta acestor produse cu normele de siguranta impuse de UE,precum si un design modern,atractiv,solutii inovatoare si preturi rezonabile.
Hipermarket-urile Hippoland sunt primele care promoveaza cele mai noi colectii ale celor mai mari producatori de jucarii si articole pentru copii din lume.
Valori:
• Fiecare copil are dreptul de a zambi.Hippoland ofera posibilitatea alegerii unei game foarte mari de produse intr-o varietate mare de preturi,astfel incat ,jucarii noi,hainute noi,pantofi ,carti sa fie accesibile si copiilor care nu provin din familii instarite.
• Fiecare copil are dreptul la atentie.Indiferent daca parintii unui copil nu isi permit sa cumpere produsele Hippoland in mod curent,sau nu cheltuie sume mari de bani,chiar daca sunt in trecere,decat pentru a observa produsele,ei primesc aceeasi atentie si consiliere ca si clientii fideli.
• Fiecare copil are dreptul de a fi ingrijit.Desi Hippoland este o organizatie pro-profit ,toate activitatile si initiativele sale de marketing sunt planificate si implementate,avand ca prioritate grija pentru copii.Hippoland isi doreste sa fie de mare ajutor parintilor in aducerea pe lume si cresterea copiilor,incluzand aici latura de dezvoltare spirituala si intelectuala a copiilor.
• Fiecare copil are dreptul la protectie.In pofida situatiei economice dificile,Hippoland nu se foloseste de publicitate si activitatile de marketing care au ca tinta copiii,reclame care sunt din punctul de vedere al parintilor,ilegale sau lipsite de etica.

Hippoland nu este numai cel mai mare lant de hipermarket-uri care ofera tot ce este necesar pentru nou –nascuti si copii,dar este si un loc pentru o experienta de neuitat,sau cu alte cuvinte:
„Magazine pentru zambetele copiilor”-care este si sloganul companiei.
Imaginea Hippoland o reprezinta Hippo-hipopotamul verde.